Szkolenia z Google Ads (Google AdWords) - linki sponsorowane i Google Analytics - Warszawa, Kraków, Wrocław, Katowice, Łódź

Jako uzupełnienie szkolenia z pozycjonowania, polecamy również kurs Google Ads (dawniej AdWords), często bowiem linki sponsorowane są efektywnym uzupełnieniem działań SEO. Ponadto kampanię Ads można uruchomić z dnia na dzień i od razu zdobywać klientów. Na dodatek w ten sposób można również szybko przetestować skuteczność (konwersję) danego słowa kluczowego (bądź tekstu reklamowego lub strony docelowej) zanim zdecydujemy się na wielomiesięczne pozycjonowanie. Przeczytaj więcej o różnicach między pozycjonowaniem a linkami sponsorowanymi.

Nasze szkolenie ma charakter warsztatów – uczestnicy uczą się zarządzać kampanią Ads poprzez ćwiczenia praktyczne. W ramach zajęć tworzą i konfigurują kampanię.
 

Co nas wyróżnia?

Doświadczenie od 2004 roku, a poza tym po pierwszym szkoleniu odbywamy kolejną sesję z klientem, podczas której słuchacze wykorzystując statystyki kampanii Ads (w tym Google Analytics), uczą się ją optymalizować. Dzięki temu można zmniejszyć koszt kliknięcia nawet o 50%. Sprawdź referencje!


Cel szkolenia:
  • nabycie umiejętności tworzenia kampanii Google Ads
  • nabycie umiejętności optymalizacji kampanii Ads
     
Metoda:
  • wykładowo-warsztatowa w kameralnej grupie
  • praca na przykładzie własnej firmy

Czas trwania:
  • 2 dni (drugi dzień standardowo w postaci szkolenia online) + tydzień wsparcia*

Prowadzący:
Szkolenie Termin Miejsce Cena netto za I sesję
szkolenie zamknięte: do ustalenia wskazane przez klienta do negocjacji
szkolenie online:
21 października
zgłoś się
dowolne 498 zł
szkolenie otwarte:
26 października
zgłoś się
Warszawa 588 zł
szkolenie otwarte:
27 października
zgłoś się
Gdańsk/Gdynia 588 zł
szkolenie otwarte:
3 listopada
zgłoś się
Kraków 588 zł
szkolenie otwarte:
9 listopada
zgłoś się
Rzeszów 588 zł
szkolenie otwarte:
2 grudnia
zgłoś się
Łódź 588 zł


Gratis:
  • kod Ads od Google na 250 zł netto po spełnieniu przez klienta kilku warunków
Program:

I sesja:
  • edycja ustawień kampanii
  • geolokalizacja
  • tworzenie skutecznych reklam, w tym tworzenie dynamicznych nagłówków
  • wybór adekwatnych słów kluczowych
  • wykorzystanie urli docelowych
  • integracja z Google Analytics i stworzenie celów (konwersja)
     
II sesja – cel minimalizacja CPC:*
  • tworzenie rozszerzonych reklam i mierzenie konwersji telefonicznej
  • Google Analytics - podstawowe wskaźniki i zależności
  • import danych behawioralnych z Google Analytics do Google AdWords i analiza zależności między nimi
  • optymalizacja słów kluczowych (w tym odrzucenie mało skutecznych lub przypadkowych)
  • optymalizacja reklam tekstowych
  • działania na urządzeniach mobilnych
  • opcjonalnie: rozszerzony moduł tworzenia reklam tekstowych (za dopłatą)

Czego m.in. dowiesz się w trakcie szkolenia?

Dlaczego inni płacą więcej za kliknięcie?

Jak uniknąć słów kluczowych, których klient sobie nie życzy, a Google domyślnie wyświetla dla nich reklamę klienta?

Jak wyświetlić numer telefonu w reklamie w dodatkowej linijce?

Kiedy stronę lepiej pozycjonować a kiedy lepiej promować w AdWords?

Na czym polega pułapka w zawężaniu językowym i terytorialnym zasięgu swojej reklamy?

Jak samodzielnie rozwijać swoje umiejętności i zdobywać wiedzę w tym zakresie, zaoszczędzając na zaawansowanych szkoleniach?

Jak uruchomić ukryte funkcje tworzenia reklam?

Jakie sztuczki zwiększają CTR i konwersję?

Poznasz też wiele innych problemów i ich rozwiązań!


Prowadzimy szkolenia we wszystkich miastach, np. Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Bielsko-Biała, Szczecin, Bydgoszcz, Toruń, Lublin, Rzeszów, Tarnów, Nowy Sącz i inne.

Po zakończonym szkoleniu ⇨ certyfikat.


Posiadamy wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (nr 2.12/00190/2014) oraz specjalną ofertę dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy.

*Po pierwszej sesji klient ma prawo przez tydzień do bezpłatnych konsultacji (online lub telefonicznie).
Do drugiej sesji szkoleniowej (bezpłatnej w wersji online) należy przystąpić najpóźniej 4 tygodnie po pierwszym szkoleniu.
Cena za konsultacje po tym terminie wynosi 95 zł netto/godz.
Warunkiem udziału w sesji online jest posiadanie zewnętrznego (niewbudowanego) mikrofonu i słuchawek.

Szkolenie dotyczy sieci wyszukiwania (w tym wyszukiwarki partnerskie Google), nie dotyczy sieci reklamowej.

Usługa ma charakter całościowy i nie można wykupić tylko I sesji szkoleniowej.