Proponujemy nowe i prawdopodobnie najbardziej skuteczne narzędzie promocji na Facebooku.
Zobacz przykład - prowadzimy dwie najpopularniejsze w branży podróżniczej grupy, których liczebność dynamicznie wzrasta i liczy już prawie 180 000 członków: Szukam towarzysza podróży! i Odsprzedam wczasy.
Grupy dają więcej możliwości promocji niż tradycyjny fanpage, gdyż:
- publikowanie postów przez administratora grupy dociera procentowo do większej liczby odbiorców niż publikowanie na fp,
- członkowie grupy są aktywniejsi niż fani, więcej publikują i komentują, dzięki czemu mają częstszy kontakt z marką.
Możemy stworzyć i poprowadzić taką grupę dla Ciebie albo przeszkolić Twój zespół w tym zakresie. Zadzwoń teraz i opowiedz nam o swoim biznesie! Tel. 509 299 209
Jeśli mimo wszystko interesuje Cię prowadzenie tradycyjnej strony na FB, mamy dla Ciebie dwie propozycje:
Pakiet Mini:
- 20 postów umieszczonych na stronie (zdjęcia, teksty, filmy, linki, stworzenie infografik). Posty, nawiązujące do branży i działalności klienta, będą uzgadniane i przygotowane w porozumieniu z klientem. Przyciągną nowych fanów, nie pozwolą zapomnieć o firmie,
- Interakcja z fanami: bieżące odpowiadanie na komentarze, pobudzanie i prowadzenie dyskusji z fanami,
- 20 komentarzy na innych fanpage’ach o zbliżonej tematyce, co również pozwoli na zdobycie nowych fanów.
Pakiet Midi:
- 30 postów umieszczonych na stronie (zdjęcia, teksty, filmy, linki, stworzenie infografik). Posty, nawiązujące do branży i działalności klienta, będą uzgadniane i przygotowane w porozumieniu z klientem. Przyciągną nowych fanów, nie pozwolą zapomnieć o firmie,
- Interakcja z fanami. Bieżące odpowiadanie na komentarze, pobudzanie i prowadzenie dyskusji z fanami.
- 30 komentarzy na innych fanpage'ach o zbliżonej tematyce, co również pozwoli na zdobycie nowych fanów,
- 1 ankieta/pytanie dotyczące branży, w której działa firma.
Pakiet Maxi:
- 40 postów umieszczonych na stronie (zdjęcia, teksty, filmy, linki, stworzenie infografik). Posty, nawiązujące do branży i działalności klienta, będą uzgadniane i przygotowane w porozumieniu z klientem. Przyciągną nowych fanów, nie pozwolą zapomnieć o firmie.
- Interakcja z fanami. Bieżące odpowiadanie na komentarze, pobudzanie i prowadzenie dyskusji z fanami,
- 40 komentarzy na innych fanpage'ach o zbliżonej tematyce, co również pozwoli na zdobycie nowych fanów,
- 1 ankieta/pytanie dotyczące branży, w której działa firma,
- 1 konkurs w porozumieniu z klientem.
Ty decydujesz, które opcje najbardziej odpowiadają Twoim oczekiwaniom. Każda z nich jest osobno płatna (np. jeden post, komentarz na innym fanpage'u czy konkurs), ale aby mieć pełną kontrolę nad kosztami, to Ty ustalasz maksymalny budżet.
W ramach marketingu na profilu społecznościowym Facebook, proponujemy następujące działania:
- Umieszczanie postów na stronie (zdjęcia, teksty, filmy, linki, stworzenie infografik). Posty, nawiązujące do branży i działalności klienta, będą uzgadniane i przygotowane w porozumieniu z klientem. Przyciągną nowych fanów, nie pozwolą zapomnieć o firmie.
- Interakcja z fanami. Bieżące odpowiadanie na komentarze, pobudzanie i prowadzenie dyskusji z fanami.
- Aktywność na innych fanpage'ach o zbliżonej tematyce w postaci komentarzy, co również pozwoli na zdobycie nowych fanów.
- Ankieta/pytanie dotyczące branży, w której działa firma.
- Konkurs w porozumieniu z klientem. W ramach nagrody ewentualne gadżety firmowe, itp.
- Zdobywanie nowych fanów poprzez promowanie fan page'a na różnego rodzaju forach internetowych, itp.