Badania jakości obsługi klienta - mystery shopping czyli tajemniczy klient ⇐ Katowice, Wrocław, Warszawa i inne miasta ⇒ to nie są tradycyjne badania mystery client odbywane w trybie stacjonarnym, lecz badania prowadzone przede wszystkim e

Mystery Shopper - Tajemniczy e-Klient



Dzięki naszym badaniom e-mystery shopping dostarczamy Państwu rzetelnych informacji na temat wielu wymiarów obsługi klienta (drogą e-mailową) w Państwa firmie.

W ramach badania nasz pracownik (tzw. mystery shoper, secret client lub tajemniczy klient) kontaktuje się elektronicznie z Państwa firmą i analizuje korespondencję prowadzoną z Waszymi pracownikami. Badanie wieńczy szczegółowy raport, który oprócz obszernej części sprawozdawczo-analitycznej zawiera także pragmatyczne wskazówki, jak polepszyć jakość obsługi klientów w e-korespondencji.

Podstawowy pakiet badań:

  1. Zachowanie pracownika w odniesieniu do procedur przyjętych w firmie
    (zakres badania ustalany indywidualnie ze zleceniodawcą)
     
  2. Komunikacja pracownika z klientem
    • poprawność i kultura języka
    • dostosowanie słownictwa do poziomu wiedzy klienta
    • asertywność
  3. Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
    • umiejętność rozpoznania potrzeb klienta
    • zakres wiedzy pracownika na temat oferowanego produktu
    • zaangażowanie pracownika i stopień zainteresowania klientem
    • szybkość reakcji
    • uprzejmość i cierpliwść
  4. Zachowanie pracownika w nietypowych sytuacjach
    (w porozumieniu ze zleceniodawcą wybieramy scenariusz)

    Ceny do negocjacji.

    Dodatkowe usługi:
     
    • Audyt konkurencji
    • Powtórzenie badania
    • Audyt w języku angielskim
    • Badanie umiejętność negocjacyjnych pracownika