Mystery Shopper - Tajemniczy e-Klient
Dzięki naszym badaniom e-mystery shopping dostarczamy Państwu rzetelnych informacji na temat wielu wymiarów obsługi klienta (drogą e-mailową) w Państwa firmie.
W ramach badania nasz pracownik (tzw. mystery shoper, secret client lub tajemniczy klient) kontaktuje się elektronicznie z Państwa firmą i analizuje korespondencję prowadzoną z Waszymi pracownikami. Badanie wieńczy szczegółowy raport, który oprócz obszernej części sprawozdawczo-analitycznej zawiera także pragmatyczne wskazówki, jak polepszyć jakość obsługi klientów w e-korespondencji.
Podstawowy pakiet badań:
- Zachowanie pracownika w odniesieniu do procedur przyjętych w firmie
(zakres badania ustalany indywidualnie ze zleceniodawcą)
- Komunikacja pracownika z klientem
- poprawność i kultura języka
- dostosowanie słownictwa do poziomu wiedzy klienta
- asertywność
- Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
- umiejętność rozpoznania potrzeb klienta
- zakres wiedzy pracownika na temat oferowanego produktu
- zaangażowanie pracownika i stopień zainteresowania klientem
- szybkość reakcji
- uprzejmość i cierpliwść
- Zachowanie pracownika w nietypowych sytuacjach
(w porozumieniu ze zleceniodawcą wybieramy scenariusz)
Ceny do negocjacji.
Dodatkowe usługi:
- Audyt konkurencji
- Powtórzenie badania
- Audyt w języku angielskim
- Badanie umiejętność negocjacyjnych pracownika